|
A lap nem jeleníthető meg. |
A keresett lap jelenleg nem érhető el. Lehet, hogy a webhelyen technikai problémák léptek fel, vagy módosítania kell a böngésző beállításait. |
Tegye a következőt:
- Kattintson a Frissítés gombra, vagy próbálja újra később.
- Ha a címsorban adta meg a lap címét, ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be azt.
- A kapcsolat beállításainak ellenőrzéséhez kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára. A Kapcsolatok lapon kattintson a Beállítások gombra. A beállításoknak meg kell egyezniük a helyi hálózat rendszergazdája vagy az internetszolgáltató által megadott beállításokkal.
- Ellenőrizze, hogy a rendszer észleli-e az internetkapcsolat beállításait. A Microsoft Windows beállítható a hálózat vizsgálatára és a hálózati beállítások automatikus felderítésére (ha a hálózat rendszergazdája engedélyezte ezt a beállítást).
- Kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára.
- A Kapcsolatok lapon kattintson a LAN-beállítások gombra.
- Jelölje be A beállítások automatikus észlelése jelölőnégyzetet, és kattintson az OK gombra.
- Egyes webhelyek megkövetelik a 128 bites titkosítású kapcsolatot. A Súgó menü Névjegy parancsára kattintva állapíthatja meg, milyen titkosítási erősség van a számítógépre telepítve.
- Ha biztonságos webhelyet próbál elérni, ellenőrizze, hogy számítógépe biztonsági beállításai támogatják-e azt. Kattintson az Eszközök menü Internetbeállítások parancsára. A Speciális lap Biztonság csoportjában ellenőrizze az SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0 protokollok beállításait.
- Másik hivatkozás kipróbálásához kattintson a Vissza gombra.
A kiszolgáló nem található vagy DNS-hiba Internet Explorer | |